.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی‌احتیاطی پیمانکار آبفا در بابل

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بابل گفت: بامداد امروز، بی‌احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی پیمانکار آب و فاضلاب بابل، چهار کشته و زخمی برجا گذاشت.
عكس آرشيوي است

به گزارش شمال نیوز حسین خانپور امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مقارن ساعت 4 و 28 دقیقه بامداد امروز به هنگام کنده‌کاری بخشی از خیابان طالقانی بابل، بر اثر بی‌احتیاطی پیمانکار آب و فاضلاب بابل، یک کارگر20 ساله افغانی فوت و سه کارگر دیگر به شدت زخمی شدند.
وی بیان داشت: در تماس یکی از شهروندان بابلی با سامانه 125 آتش‌نشانی بابل مبنی بر سقوط چهار نفر از کارگران پیمانکار اداره آب و فاضلاب به داخل گودال، هنگام کنده‌کاری بلافاصله ماموران سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام و به محض رسیدن به محل حادثه اقدام به ایمن‌سازی محیط کردند و با استفاده از تجهیزات مورد نیاز امداد و نجات اقدام به بیرون آوردن هر چهار کارگر از داخل گودال کردند.
خانپور تصریح کرد: در این حادثه رشید احمد کارگر، 20 ساله افغانی بر اثر ریزش دیواره گودال فوت و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.
مدیرعامل آتش‌نشانی بابل اظهار داشت: از تمام دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم به پیمانکاران و شرکت‌های حفار توصیه کرده تا نسبت به ایمن‌سازی فضای کار برای پرسنل تحت امر خود اقدام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.